Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op poster.startpagina.nl

waar ik kan ik posters bestellen uit de bushokjes ?

Deborah
16 Mei, 2003 15:21

ik heb een poster gezien van mamma mia, die wil ik heel graag hebben. maar waar kan je die bestellen ? bij een posterbedrijf of bij de htm ?

groetjes deborah

Bewerkt 22 Feb, 2011 22:00
bjorn
16 Aug, 2003 19:19

http://www.megaposters.nl

Diana
04 Feb, 2004 10:25

Inderdaad, waar kun je posters uit bushokjes bestellen. Ik zoek die mooi grote poster van “Return of the King” die ook in de bioscopen en videotheken hangen.

marijke
13 Apr, 2004 22:52

Veel van deze posters kun je telefonisch opvragen bij JCDecaux te diemen of Viacom of Wal bv. Wel zelf ophalen, maar ligt dan voor je klaar.

nathalie
19 Okt, 2009 15:17

hallo ik had een vraagje waar kan ik ik 2 posters vinden van frans bauer met die nederland energie er op ik hoor jullie gauw weer groetjes nathalie

rudy
28 Okt, 2009 11:59

Reclame-POSTERS welkom ! Omgeving Hengelo-Enschede-Almelo-Oldenzaal

We hebben ruimte voor al uw RECLAME-POSTERS 1.50 meter bij 1.50 m maximaal die kunnen hangen in Hengelo Ov bij Enschede. We zitten op een TOP locatie waar elke dag duizenden auto's stoppen. Ideaal voor uw advertentie-poster. Kosten 25 Euro Per Week / Altijd per vooruit betalen ! Voor uw doelgebied: HENGELO-ENSCHEDE-ALMELO-OLDENZAAL. We zitten bij de stoplichten op de hoek Weideweg-Wegtersweg in Hengelo Stad ! Bel daarvoor Rudy op: 0629110164 of 074-2919360 in Hengelo City ! ADVERTENTIE-POSTERS KUNNEN HIER BIJ ONS HANGEN VOOR 25,- Euro per week.

We have room for your advertisement-posters to hang them on a special location in Hengelo City by Enschede / Almelo. For 25,-Euro's / month.

Huub
22 Feb, 2011 22:00

Je kunt die posters vaak bij de bedrijven die ze produceren bestellen of bij andere websites die deze posters vaak voor deze partijen drukken. Zo heb je Postersxxl.nl en Drukbedrijf.nl waar je posters kunt maken en posters kunt bestellen. Gewoon even vragen naar de soort poster die je wilt hebben, dan kunnen ze je vast helpen.

Gr. Huub